Brev:
Omega 3 i modermælkserstatning
2. oktober 2011
Alder:
15 mdr.
Omega 3 i modermælkserstatning
Hej Helen
- Hvornår begyndte man i Danmark at sælge MME tilsat - omega 3 og 6?
- Har man endnu fået viden om, om modermælk stadigvæk giver gennemsnitligt klogere børn, eller om forskellen er udlignet nu hvor MME er tilsat DHA?
Hilsen